B2B

Πολιτική επιστροφών

Η Matis προσφέρει σε κάθε πελάτη της που δεν είναι ευχαριστημένος/η, με το προϊόν που παρέλαβε δύο τρόπους επιστροφής (ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ):

  1. Με πίστωση του λογαριασμού σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Όταν παραλάβουμε την επιστροφή σας, το ποσό που πληρώσατε πιστώνεται αυτόματα στο όνομα σας. Με αυτόν τον τρόπο όταν θελήσετε να αγοράσετε κάτι άλλο, το πιστωτικό υπόλοιπο θα αφαιρεθεί από το νέο είδος και εσείς θα πληρώσετε μόνο την διαφορά του. Ακόμα και σε περίπτωση που η νέα σας αγορά δεν καλύπτει το υπόλοιπο σας, θα πιστωθείτε και πάλι την νέα διαφορά που θα προκύψει! Ο πρώτος κύκλος αλλαγής είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ. Αυτό σημαίνει πως θα παραλάβουμε την ΠΡΩΤΗ επιστροφή σας με δική μας χρέωση και θα στείλουμε το νέο σας είδος πάλι δωρεάν - χωρίς δηλαδή έξοδα μεταφοράς και πιθανής αντικαταβολής.  ΠΡΟΣΟΧΗ: Η συγκεκριμένη διαδικασία, ισχύει μόνο αν είστε μέλος μας!

2. Με επιστροφή χρημάτων. H Matis εγγυάται την επιστροφή χρημάτων για κάθε είδος (εκτός και αν αναγράφεται το αντίθετο στην κατηγορία ρούχου από την οποία κάνετε την αγορά σας), όταν ζητηθεί, αρκεί να επιστραφεί στην εταιρεία το προϊόν σε άριστη κατάσταση μέχρι και 30 ημέρες από την έκδοση απόδειξης / τιμολογίου. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμο του πελάτη εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που το δέμα του παραληφθεί από εμάς. Για την επιστροφή των χρημάτων, θα σας ζητηθεί ο αριθμός λογαριασμού τραπέζης και το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου του λογαριασμου αυτού. ΠΡΟΣΟΧΗ: Από το συνολικό ποσό προς επιστροφή αφαιρούνται πάντα 4 ευρώ που αφορούν στα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος, προς και από τον πελάτη.


ΠΡΟΣΟΧΗ:
Σε περίπτωση μη παραλαβής της παραγγελίας με υπαιτιότητα του πελάτη (για παράδειγμα άρνηση πληρωμής φόρων εκτελωνισμού που μπορεί να προκείψουν) και αίτηση του πελάτη κατόπιν αυτού για επιστροφή χρημάτων, η Matis θα προχωρήσει στην επιστροφή του υπολοίπου ποσού της αρχικής παραγγελίας, εφόσον πρώτα αφαιρεθούν τα έξοδα αποστολής.
 
ΠΡΟΣΟΧΗ: Προϊόντα που προέρχονται από την κατηγορία "ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ", αλλάζονται μόνο ως μέγεθος και δεν επιδέχονται καμία άλλη αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων ή πίστωση στον λογαριασμό του μέλους


Για αγορές που στέλνονται οπουδήποτε στον κόσμο (ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ) ισχύουν τα παρακατω:
 
  1. Τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον παραλήπτη εκτός από τις περιπτώσεις που αναγράφονται στην παρακάτω σελίδα: https://www.matis-fashion.com/el/help/delivery/
  2. Αλλαγές μπορούν να γίνουν κανονικά, αρκεί τα νέα προϊόντα που θέλετε να είναι σε διαθεσιμότητα.
  3. Όλα τα έξοδα επιστροφής αλλά και επαναποστολής επιβαρύνουν τον παραλήπτη.
  4. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων το συνολικό ποσό πιστώνεται στον λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, εφόσον έχουν καλυφθεί εκ μέρους σας ΟΛΑ τα μεταφορικά έξοδα. Σε διαφορετική περίπτωση το αντίστοιχο ποσό αφαιρείται από το ποσό κατάθεσης στον λογαριασμό σας.
  5. Όλες οι επιστροφές χρημάτων γίνονται εντός 15 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας.
  6. Η εταιρεία δεν μπορεί να καταστεί υπεύθυνη σε περίπτωση τελωνειακών ή άλλων εξόδων, τα οποία οφείλει να πληρώσει ο πελάτης.
Καλάθι
Το καλάθι σας είναι άδειο!
Εγγραφείτε στο Newsletter μας
Θέλετε να λαμβάνετε τα τελευταία νέα μας;
Εγγραφείτε στο Newsletter μας και μείνετε ενημερωμένοι.